Tuesday, April 1, 2014

Celebrating rocking 10 years

Our band Imari Tones actually has a long history.

The beginning of the band, it depends on how you count.
But if you think of the actual band and start gigging, our start was 2004.
And, if I remember correctly, it was the end of March 2004, we played our first gig with this initial lineup (Tone, Haratti, Minetti).

This is our little celebration for rocking for 10 years, and here is a song we played on that day.




忘れていたわけではないが、眠れずにぼーっとしていたら思い出した。うちらのバンド、Imari Tonesは、こう見えても長い歴史がある。いつからやっているのか、いつが始まりだったのか、それはどこをスタートを考えるかによって変わってくる。けれども、バンドの形ができあがり、ライヴをやるようになったところを考えると、それは2004年のことだった。記憶が確かなら、「Tone、みねっち、はらっち」という最初のラインナップ(それ以前にもバンドの形は試行錯誤していたけれど)で、最初のギグをやったのは、2004年の3月の終わりのことだった。これは、10年間バンドが続いてきたことの、僕らのちいさなお祝い(Celebration)であり、そしてこれはその日、演奏した曲のひとつだ。(そしてこれは、ジョークではないですw)

No comments:

Post a Comment